Kruidvat profiteert van recessie

Drogisterijketen Kruidvat profiteert van de economische recessie. Volgens Gerard van Breen, de ceo Health & Beauty Benelux van A.S. Watson, ziet Kruidvat het aantal bezoekers maar ook het marktaandeel toenemen. A.S. Watson is het moederbedrijf van Kruidvat. De toename van het marktaandeel komt ook door de formulevernieuwing van Kruidvat en Trekpleister.

Volgens Van Breen heeft Kruidvat goed ingespeeld op de economische omslag. Zo startte Kruidvat in augustus een reclamecampagne met veel aandacht voor de prijzen van vroeger. Daarbij werd een knipoog gegeven naar het tijdperk van de gulden. Daardoor heeft Kruidvat een enorme plus behaald ten opzichte van 2007. Verder heeft de ombouwoperatie van Kruidvat en Trekpleister een positief resultaat. Daarom heeft A.S. Watson besloten de ombouwoperatie drastisch te versnellen.

2 gedachten over “Kruidvat profiteert van recessie”

  1. wij wonen boven kruitvat we kijgen nooit n reclamekrant
    wij willen ook profiteren van de kortingen gegroet horst L

  2. SINDS 3 WEKEN KRIJGEN WIJ GEEN RECLAMEFOLDER MEER VAN HET KRUIDVAT , IK MAAK GEREGELD GEBRUIK VAN U AANBIEDINGEN
    WAT MOET IK ER AAN DOEN OM DE FOLDER WEER IN MIJN BRIEVENBUS TE KRIJGEN ? OF KUNT U HIER WAT AAN DOEN.

    MEVR. VELMANS – WIJNHOVEN
    SINT URBANUSWEG 16
    5911 EK VENLO TEL: 077- 3826331 OF 0610376428

Reacties zijn gesloten.