Nieuw lijfspreuk Wibra

Textieldiscounter Wibra lanceert een nieuwe lijfspreuk: `Besparen doe je samen met Wibra`. Dat meldt Elsevier Retail.

Wibra voert het hele jaar door actie. Volgens Wibra-directeur Ron Wierdsma is het bespaarjaar geen gekunstelde vondst en sluit de pay-off perfect aan bij de identiteit van de winkelketen. Wibra heeft geen last van de recessie. Integendeel zelfs. `We zijn uitgerekend in deze tijd een bedrijf dat het goed doet. Voor veel winkels en andere ondernemingen vormen de crisis en de recessie een bedreiging. Maar voor ons brengt de hele situatie volop kansen met zich mee. Steeds meer mensen zullen bij discounters gaan kopen om geld te besparen. Die mensen komen automatisch ook bij ons terecht.`

Wibra verkoopt in haar winkels kleding, textiel en een breed assortiment andere laaggeprijsde artikelen. Wibra heeft meer dan 250 vestigingen in Nederland en België en probeert zich van concurrenten als Zeeman te onderscheiden door het bieden van `de beste kwaliteit tegen de laagste prijs`.

Een gedachte over “Nieuw lijfspreuk Wibra”

  1. Graag uw aandacht voor een veel voorkomend probleem.
    Er zijn helaas veel mensen die door hun ziekte niet meer een winterhandschoen
    “kunnen aantrekken” (Reuma/dementie zijn 2 voorbeelden, maar er zijn nog zovele aandoeningen. Daarom mijn vraag:

    Zou u in deze 2009/2010 wintercollectie WANTEN voor Dames/Heren in kunnen opnemen. De kinderwanten zijn helaas te klein.
    U zou een heleboel zieke mensen helpen weer warme handen te krijgen.
    Bij voorbaat mijn dank en vriendelijke groet,
    Lisbeth

Reacties zijn gesloten.