Bijenkorf met 3 dwaze dagen 1,2 miljoen online bezoekers

De Bijenkorf heeft tijdens zijn `drie dwaze dagen` 1,2 miljoen bezoekers ontvangen. De webshop ontving 1,5 miljoen bezoekers. Robert Bohemen, chief marketing officer bij de Bijenkorf, noemt de keten `een theater met een heel groot podium`. Hij stelt dat klanten de Bijenkorf bezoeken vanwege de belevenis. Elke dag is er wel een evenement op de winkelvloer. De keten omvat 12 warenhuizen en telt 4.000 fte`s.

De afgelopen editie van drie dwaze dagen was de 26ste. De collectie voor de actie wordt speciaal ingekocht en is daarna niet meer verkrijgbaar. Op die manier wordt schaarste gecreëerd. De artikelen zijn voorzien van prijsstickers met de mededeling `van/voor`, alhoewel er dus eigenlijk geen `van` is. Toch zijn het wel degelijk scherpe prijzen, aldus Bohemen. Bovendien zijn de drie dwaze dagen een feestje, inclusief muzikale optredens, ballenbak en verklede medewerkers.