Leen Bakker komt met nieuw logo, webwinkel en winkelconcept

Leen Bakker introduceert een nieuw winkelconcept en nieuwe merkidentiteit. De in 1918 opgerichte meubel- en interieurketen zet in op inspiratie, beleving en service. De webwinkel wordt onder andere voorzien van digitale meetopties en koophulpen.

De website van Leen Bakker is aangepast aan de nieuwe huisstijl, die ook al te zien is in vijf van de 178 fysieke winkels van de keten. Vanaf vandaag is het nieuwe gezicht van het woonwarenhuis te zien in spotjes op televisie en radio. Ook de pay-off ‘Leuk wonen hoeft niet duur te zijn’ is vervangen door: ‘Óók Leen Bakker’, om behalve de lage prijs ook de merkwaarden klantgericht, eigentijds, verrassend en snel te communiceren.

Leen Bakker speelt met dit nieuwe concept in op de wens van de klant. Deze verwacht, in een wereld waar alles online verkrijgbaar is, extra inspiratie, beleving en service van de fysieke winkels. Als proef krijgt het personeel in een aantal winkels een tablet om mee te werken. De website ondersteund de webshoppers binnenkort bij het maken van juiste keuzes, met een digitale opmeetoptie voor gordijnen en diverse ‘koophulpen’.