Hans Anders zet zich met nieuwe winkelformule breder op de kaart

Eén van de drukst bezochte winkels van Hans Anders, gevestigd in Den Haag, is volledig vernieuwd en hierbij voorzien van de nieuwe winkelformule. Dit gebeurde vier maanden na de opening van de omnichannelproeftuin in Muiden. Directeur van Hans Anders, Angeli Engels, laat maandag weten dat het een winkel is geworden vol merkbeleving en technische snufjes zoals videoschermen en interactieve digitale spiegels.

De ervaringen uit de pilotstore zijn gebruikt voor de nieuwe inrichting en uitstraling van de vestiging in Den Haag. Door verschillende klantinzichten is de routering en bewegwijzering verder verfijnd. Binnen niet al te lange tijd zullen er meer filialen omgebouwd worden en aansluiten bij dit concept.

Door deze nieuwe winkelformule wil Hans Anders zich breder op de kaart zetten. De afgelopen jaren heeft de keten met een andere communicatie meer op kwaliteitsuitstraling ingezet. Daarbij worden in de proeftuin nieuwe zaken getest op relevantie en klantvriendelijkheid. Volgens Engels is de winkel het uithangbord van de nieuwe stijl van Hans Anders.

En wil een klant zien hoe een nieuw montuur staat? Via de digitale spietgels is dit voortaan heel eenvoudig. Met de ingebouwde e-mail en social media-apps kan de consument meteen aan  familie en vrienden vagen wat zij van hun nieuwe montuur vinden.

Bron: http://www.retailnews.nl/